Edukacja z wykorzystaniem symulacji dla kierunku pielęgniarstwo w Powiślańskim Monoprofilowym Centrum Symulacji Medycznej

Anna Górniewicz (red.)

ISBN: 978-83-956346-3-5

Kategoria: nauki o zdrowiu

Język publikacji: język polski

Wersja publikacji: drukowana

Typ publikacji: podręcznik

Wydanie: I

Liczba stron: 312

Oprawa: miękka

Opis:

Publikacja zrealizowana w ramach Projektu nr POWR.05.03.00-00–0088/17-00 pn.

„Powiślańskie Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznych” współfinansowana przez

Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu

Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

Spis treści:

WSTĘP

I. WPROWADZENIE DO SYMULACJI Elżbieta Olszewska

1.1.Rodzaje symulacji

 

II. PREBRIEFING I DEBRIEFING Anna Kozak

 

III. ZASTOSOWANIE SYMULACJI MEDYCZNEJ JAKO NARZĘDZIA EDUKACYJNEGO W PIELĘGNIARSTWIE Anna Górniewicz

 

IV. METODA NAUCZANIA W SYMULACJI NISKIEJ WIERNOŚCI Alicja Skibowska

4.1. Wprowadzenie

4.2. Etapy przygotowania scenariusza metodą czterech kroków

 

V. METODY NAUCZANIA W SYMULACJI POŚREDNIEJ WIERNOŚCI Katarzyna Kostro

 

VI. METODY NAUCZANIA W SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI Katarzyna Kostro

 

VII. SCENARIUSZE ZAJĘĆ NISKIEJ WIERNOŚCI, POŚREDNIEJ WIERNOŚCI I WYSOKIEJ WIERNOŚCI Anna Górniewicz, Katarzyna Kostro, Anna Kozak, Elżbieta Olszewska, Alicja Skibowska

 

VIII. EGZAMIN OSCE Alicja Skibowska

8.1. Informacje ogólne

8.2. Przygotowanie studentów do egzaminu OSCE

8.3. Prebriefing

8.4. Przebieg egzaminu OSCE

8.5. Debriefing

8.6. Przygotowanie i rola egzaminatora

8.7. Kryteria oceny

8.8. Podsumowanie