
Edukacja z wykorzystaniem symulacji dla kierunku pielęgniarstwo w Powiślańskim Monoprofilowym Centrum Symulacji Medycznej |
Anna Górniewicz (red.) |
ISBN: 978-83-956346-3-5 |
Kategoria: nauki o zdrowiu |
Język publikacji: język polski |
Wersja publikacji: drukowana |
Typ publikacji: podręcznik |
Wydanie: I |
Liczba stron: 312 |
Oprawa: miękka |
Opis: |
Publikacja zrealizowana w ramach Projektu nr POWR.05.03.00-00–0088/17-00 pn. „Powiślańskie Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznych” współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. |
Spis treści: |
WSTĘP I. WPROWADZENIE DO SYMULACJI Elżbieta Olszewska 1.1.Rodzaje symulacji
II. PREBRIEFING I DEBRIEFING Anna Kozak
III. ZASTOSOWANIE SYMULACJI MEDYCZNEJ JAKO NARZĘDZIA EDUKACYJNEGO W PIELĘGNIARSTWIE Anna Górniewicz
IV. METODA NAUCZANIA W SYMULACJI NISKIEJ WIERNOŚCI Alicja Skibowska 4.1. Wprowadzenie 4.2. Etapy przygotowania scenariusza metodą czterech kroków
V. METODY NAUCZANIA W SYMULACJI POŚREDNIEJ WIERNOŚCI Katarzyna Kostro
VI. METODY NAUCZANIA W SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI Katarzyna Kostro
VII. SCENARIUSZE ZAJĘĆ NISKIEJ WIERNOŚCI, POŚREDNIEJ WIERNOŚCI I WYSOKIEJ WIERNOŚCI Anna Górniewicz, Katarzyna Kostro, Anna Kozak, Elżbieta Olszewska, Alicja Skibowska
VIII. EGZAMIN OSCE Alicja Skibowska 8.1. Informacje ogólne 8.2. Przygotowanie studentów do egzaminu OSCE 8.3. Prebriefing 8.4. Przebieg egzaminu OSCE 8.5. Debriefing 8.6. Przygotowanie i rola egzaminatora 8.7. Kryteria oceny 8.8. Podsumowanie |