Ocena studiowania w PSW
Wydział Nauk o Zdrowiu. Semestr 2021–22/lato
01/01/2023
Opis procedury zbierania i analizy danych
Ankieta oceniająca jakość studiowania w PSW jest udostępniana
studentom w systemie Wirtualny Dziekanat. Analiza statystyczna jest
wykonywana za pomocą autorskiego programu (w języku R) stworzonego przez
członków zespołu d/s analizy jakości. Dzięki zautomatyzowaniu
przetwarzania danych (w miejsce używania do tego celu oprogramowania
biurowego) udało się znacząco obniżyć koszty, zmniejszyć liczbę błędów
oraz zapewnić 100% powtarzalność analiz.
Na wszystkie pytania oceniające różne aspekty jakości studiowana w
PSW studenci odpowiadali w skali pięciopunktowej □ Bardzo źle □ Źle □
Nie mam zdania/Nie wiem □ Dobrze □ Bardzo dobrze
Formularz ankiety znajduje się w Załączniku.
Charakterestyka badanych respondentów
Analizowano 208 ankiet.
RM oznacza Ratownictwo Medyczne a PP Pielęgniarstwo w ramach studiów
pomostowych.
Deklarowana aktywność studenta w czasie studiów była ustalona w
oparciu o jego odpowiedzi na pytania: Brałem udział w programie
Erasmus oraz Brałem udział w aktywności Samorządu
Studenckiego/kół naukowych lub imprezach organizowanych przez Samorząd
Studencki (juwenalia/otrzęsiny) Aktywny to taki respondent,
który chociaż na jedno pytanie udzielił odpowiedzi twierdzącej.
Ocena PSW
Miarą oceny jest odsetek wskazań
(pozytywnych/negatywnych/obojętnych)
Oceny pozytywne
Miarą ocen pozytywnych jest odsetek wskazań bardzo
dobrze
Oceny negatywne
Miarą ocen negatywnych jest odsetek wskazań Bardzo
źle/Źle
Nie mam zdania
Nie mam zdania/Nie wiem może wskazywać na problem
małego zaangażowania studentów w określonym obszarze.
Ankieta
nr | skrót | pytanie |
---|---|---|
p1 | Oferta przedmiotów | Jak Pan/Pani ocenia ofertę przedmiotów (zakres i treść) |
p2 | Oferta specjalności | Jak Pan/Pani ocenia ofertę specjalności (zakres) |
p3 | Oferta przedmiotów fakultatywnych | Jak Pan/Pani ocenia ofertę przedmiotów fakultatywnych (zakres i treść) |
p4 | Informacja nt studiów/spraw dydaktycznych | Jak Pan/Pani ocenia dostępność i przejrzystości informacji dotyczących programów studiów i spraw dydaktycznych |
p5 | Informacja nt regulaminów | Jak Pan/Pani ocenia dostępność informacji dotyczącej regulaminów (studiów, pomocy materialnej, innych), programów kształcenia, wymagań egzaminacyjnych oraz zasad pobierania opłat |
p6 | Oferta nauki języków obcych | Jak Pan/Pani ocenia ofertę nauki języków obcych (zakres i stopień zaawansowania) |
p7 | Oferta studiów za granicą | Jak Pan/Pani ocenia ofertę studiów za granicą wramach programu Erasmus |
p8 | Warunki lokalowe | Jak Pan/Pani ocenia ogólne warunków lokalowe |
p9 | Wyposażenie sal | Jak Pan/Pani ocenia wyposażenia sal wspomagających proces kształcenia (audiowizualne, tablice itp.) |
p10 | Baza komputerowej | Jak Pan/Pani ocenia bazę komputerową |
p11 | Liczebność grup studenckich | Jak Pan/Pani ocenia liczebności grup studenckich waktywnych formach zajęć (ćwiczenia/laboratoria) |
p12 | Organizacja rozkładu zajęć | Jak Pan/Pani ocenia racjonalność i organizację rozkładu zajęć |
p13 | Dostęp do czytelni | Jak Pan/Pani ocenia dostęp do wypożyczalni/czytelni idostępnych w niej zbiorów |
p14 | Sprecyzowanie wymagań KP | Jak Pan/Pani ocenia sprecyzowanie wymagań dotyczących wykonywanych zadań i zaliczania umiejętności podczas kształcenia praktycznego |
p15 | Organizacja KP | Jak Pan/Pani ocenia organizację kształcenia praktycznego (dobór placówek, kadry) |
p16 | Zbieżność KP/WUZ | Jak Pan/Pani ocenia zbieżność czynności wykonywanych podczas kształcenia praktycznego zprogramem wymaganych umiejętności zawodowych |
p17 | Dostępność dziekanatu | Jak Pan/Pani ocenia dostępność dziekanatu |
p18 | Życzliwości pracowników dziekanatu | Jak Pan/Pani ocenia życzliwości/otwartość/chęć pomocy pracowników dziekanatu |
p19 | Terminowości pracy dziekanatu | Jak Pan/Pani ocenia pracę dziekanatu pod względem terminowości załatwiania spraw/kompetencji |
p20 | Funkcjonalność e-dziekanatu | Jak jest Pana/Pani ocenia funkcjonalność e-dziekanatu |
p21 | Terminowości pracy e-dziekanatu | Jak Pan/Pani ocenia pracę e-dziekanatu pod względem terminowości załatwiania spraw |
p22 | Czego brakuje/co by należałby usprawnić w pracy e-dziekanatu: |
Proszę określić czego brakuje/co by należałby usprawnić w pracy e-dziekanatu: |
p23 | Estetyka strony internetowej | Jak jest Pana/Pani ocena estetyki uczelnianej strony internetowej |
p24 | Funkcjonalności strony internetowej | Jak jest Pana/Pani ocena funkcjonalności uczelnianej strony internetowej oraz aktualności/kompletności insformacji na tej stronie |
p25 | Co by należało poprawić na uczelnianej stronie internetowej? |
Proszę określić czego brakuje/co by należało poprawić na uczelnianej stronie internetowej: |
p26 | Ocena dostępności kwestury | Jak Pan/Pani ocenia dostępność kwestury |
p27 | Życzliwość pracowników kwestury | Jak Pan/Pani ocenia życzliwości/otwartość/chęć pomocy pracowników kwestury |
p28 | Terminowość pracy kwestury | Jak Pan/Pani ocenia pracę kwestury pod względem terminowości załatwiania spraw/kompetencji |
p29 | Dostępność punktu informacyjnego | Jak Pan/Pani ocenia dostępność punktu informacyjnego |
p30 | Życzliwość pracowników punktu informacyjnego | Jak Pan/Pani ocenia życzliwości/otwartość/chęć pomocy pracowników punktu informacyjnego |
p31 | Kompetencje punktu informacyjnego | Jak Pan/Pani ocenia pracę punktu informacyjnego pod względem kompetencji |
p32 | Działalność Komisji Stypendialnej | Jak Pan/Pani ocenia działalność Uczelnianej Komisji Stypendialnej |
p33 | Działalność Samorządu Studenckiego | Jak Pan/Pani ocenia działalność Samorządu Studenckiego |
p34 | Działalność Studenckich Kół Naukowych | Jak Pan/Pani ocenia działalność Studenckich Kół Naukowych |
p35 | Brałem udział w programie Erasmus | Brałem udział wprogramie Erasmus |
p36 | Brałem udział w aktywności Studenckiej | Brałem udział w aktywności Samorządu Studenckiego/kół naukowych lub imprezach organizowanych przez Samorząd Studencki (juwenalia/otrzęsiny) |