Szanowni Państwo,
Couching w pielęgniarskiej (ms teams) dla Po mgr 1 odbędzie się w zastępstwie z dr hab. Tomasz Bojar-Fijałkowski.
Szanowni Państwo,
Prawo w praktyce pielęgniarskiej (ms teams) dla Po mgr 1 odbędzie się w zastępstwie z dr hab. Sabiną Krupą.
Szanowni Studenci,
proszę o zapoznanie się z Regulaminem, z którego wynika, że nie należy składać pracy dyplomowej w formie papierowej do dziekanatu. Ostateczną wersję pracy dyplomowej, zaakceptowaną przez promotora oraz Jednolity System Antyplagiatowy proszę przesłać w formie elektronicznej
do dziekanatu (praca dyplomowa zapisana w pliku PDF oraz oświadczenie do pracy podpisane profilem zaufanym). Pracę dyplomową należy przesłać na adres dziekanatu najpóźniej na 2 tygodnie przed wyznaczonym terminem obrony.
Jednocześnie przypominam, że warunkiem dopuszczenia do egzaminu dyplomowego jest:
- uzyskanie przez studenta zaliczenia wszystkich przedmiotów i zdanie wszystkich egzaminów, przewidzianych w programie studiów,
- uzyskanie pozytywnej oceny promotora pracy dyplomowej,
- zaliczenie wszystkich objętych programem zajęć praktycznych i praktyk zawodowych (w tym dzienniczek praktyk),
- rozliczenie z dziekanatem PSW
- biblioteką PSW oraz biblioteką pedagogiczną,
- rozliczenie z Kwesturą. Uprzejmie prosimy o sprawdzenie rozliczeń finansowych z uczelnią na swoim koncie w wirtualnym dziekanacie, w razie pytań prosimy się zgłaszać do Kwestury. Studenci, którzy nie rozliczą się z zobowiązań finansowych nie zostaną dopuszczeni do obrony.
Instrukcja: Jak podpisać dokument profilem zaufanym
Jednocześnie informuję, że studenci, którzy przystępują do obrony śródrocznej proszeni są o jak najszybsze dostarczenie do dziekanatu PSW oryginału dzienniczka praktyk (osobiście lub za pośrednictwem poczty).
Wydanie dyplomu w j. obcym
Na wniosek studenta złożony do dnia obrony, uczelnia wydaje absolwentowi w terminie 30 dni od dnia ukończenia studiów dyplom wraz z suplementem w j. obcym. Opłata za wydanie dyplomu wraz z suplementem w j. obcym wynosi 20zł. Podanie wraz z potwierdzeniem płatności należy złożyć na adres dziekanatu do dnia obrony.
Szanowni Studenci,
uprzejmie informujemy, że w związku z przerwą świąteczną dziekanat w Gdańsku w dniach 27.12.2022r. do 30.12.2022r. będzie nieczynny.
Drodzy Studenci,
W dniu 10 i 11 grudnia nastąpi zmiana sal zajęciowych:
Sobota – 10 grudnia 2022 r.:
Cosiunus (budynek filii Uczelni- ul. Heweliusza 11) Sala nr 4- I piętro – zajęcia z mgr Katarzyną Wawrzyniak (grupa PO mgr 21 i PO mgr 22)
Cosiunus (budynek filii Uczelni- ul. Heweliusza 11) Sala nr 10- I piętro – zajęcia z mgr Marią Chytkiewicz (grupa PO mgr 22)
Cosiunus (budynek filii Uczelni- ul. Heweliusza 11) Sala nr P2- parter – zajęcia z mgr Grażyną Guz-Rzeniecką (grupa PO mgr 11, PO mgr 12 i PO mgr 13)
Niedziela – 11 grudnia 2022 r.:
Cosiunus (budynek filii Uczelni- ul. Heweliusza 11) Sala nr P2- parter – zajęcia z mgr Grażyną Guz-Rzeniecką (grupa PO mgr 11, PO mgr 12 i PO mgr 13)
Cosiunus (budynek filii Uczelni- ul. Heweliusza 11) Sala nr 4- I piętro – zajęcia z mgr Katarzyną Wawrzyniak (grupa PO mgr 22)
Drodzy studenci, wtorek jest dniem wewnętrznej pracy dziekanatu. Wszelkie sprawy prosimy kierować w pozostałe dni pracy, które zawarte są w zakładce kontakt.
Aktualizacja 08.12.2022
Copernicus GDA 1 – aula wykładowa I piętro wejście od strony SOR,
Copernicus 1 – biblioteka budynek H40,
Copernicus 2 – IV piętro wejście A