Projekt pn. „Dostępna i bez barier Powiślańska Szkoła Wyższa” współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020

Aktualności

ZASADY SAVOIR-VIVRE WOBEC OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
15 lipca 2024
Student z zaburzeniami psychicznymi powinien mieć stawiane takie same wymagania jak inni studenci. Dyplom ukończenia uczelni wyższej odpowiada jego umiejętnościom i kwalifikacjom nabytym w trakcie studiów....
ROLA UCZELNI W DOSTOSOWANIU SIĘ STUDENTÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
08 lipca 2024
Edukacja jest fundamentalnym prawem każdego człowieka, niezależnie od jego umiejętności czy ograniczeń. Dlatego też ważne jest, aby uczelnie wyższe były dostępne dla wszystkich, w tym również dla osób...
ZASADY PROJEKTOWANIA UNIWERSALNEGO
01 lipca 2024
W dzisiejszych czasach coraz większą rolę odgrywa projektowanie uniwersalne, które ma na celu stworzenie przestrzeni, usług i produktów, które są dostępne dla wszystkich. Jednak często zapominamy o tym,...
WYZWANIA I KORZYŚCI ZWIĄZANE Z PRACĄ ZE STUDENTAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ DLA PRACOWNIKÓW ADMINISTRACYJNYCH
24 czerwca 2024
Radzenie sobie z trudnościami w pracy ze studentami z niepełnosprawnością może być wyzwaniem dla każdego wykładowcy, ale może być również bardzo satysfakcjonujące. Właściwa edukacja każdego studenta, niezależnie...
PRAWO STUDENTÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ DO SPECJALNYCH WARUNKÓW NAUKI I EGZAMINÓW
17 czerwca 2024
Współczesne społeczeństwo coraz bardziej zwraca uwagę na potrzeby osób z niepełnosprawnościami. Działania na rzecz równouprawnienia i integracji osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności stały się w...
STRATEGIE WSPARCIA DLA PRACOWNIKÓW W PRACY ZE STUDENTAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
10 czerwca 2024
Wspieranie pracowników w pracy ze studentami z niepełnosprawnością jest niezwykle ważne, aby zapewnić równy dostęp do edukacji. Niepełnosprawność nie powinna być przeszkodą w osiąganiu celów edukacyjnych,...
OCHRONA PRAW STUDENTÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ PRZED DYSKRYMINACJĄ
03 czerwca 2024
W dzisiejszym społeczeństwie coraz większy nacisk kładzie się na równość i integrację wszystkich grup społecznych. Pomimo tego, wiele grup wciąż spotyka się z dyskryminacją na różnych poziomach życia społecznego....
JAK UCZYĆ UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH STUDENTÓW Z AUTYZMEM NA UCZELNIACH WYŻSZYCH?
27 maja 2024
Studenci z autyzmem, podobnie jak wszyscy inni studenci, mają prawo do dostępu do wysokiej jakości edukacji na uczelniach wyższych. Jednak niektóre umiejętności społeczne, które dla wielu osób wydają się...
AUTYZM A DOSTĘPNOŚĆ NA UCZELNIACH: JAK UCZYNIĆ EDUKACJĘ BARDZIEJ DOSTĘPNĄ?
20 maja 2024
Autyzm jest zaburzeniem rozwojowym, które wpływa na sposób, w jaki jednostka odbiera i przetwarza informacje. Osoby z autyzmem mogą mieć trudności w komunikacji, interakcji społecznej oraz mogą wykazywać...
JAK WSPIERAĆ STUDENTÓW Z AUTYZMEM NA UCZELNIACH WYŻSZYCH?
13 maja 2024
Wspieranie studentów ze spektrum autyzmu na uczelniach wyższych jest tematem, który wymaga szczególnej uwagi. Autyzm to zaburzenie, które wpływa na sposób funkcjonowania w społeczeństwie. Osoby w autyzmem...
1 2 3 4
Skip to content Click to listen highlighted text!